Postępowanie administracyjne w sprawie sprzedaży mienia komunalnego
Symbol: 72241
Wydział: stanowisko ds. gospodarki gruntami, rolnictwa
Podstawa prawna: Art. 28, art. 37, ust. 2, art. 13, ust. 1, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2000 r., Dz. U. Nr 46, poz. 543).
Opłaty: Nie pobiera się.
Termin odpowiedzi: Uzależniony od wydania Zarządzenia Wójta Gminy Miasteczko Krajeńskie w sprawie podjęcia czynności zmierzających do sprzedaży nieruchomości gruntowych, wywieszenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz ogłoszenia w prasie lokalnej.
Jednostka odpowiadająca: stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami - Katarzyna Borowska, pokój nr 2, tel. 067/287-31-96 wewn. 30
Tryb odwoławczy: Odwołanie od przetargu wnosi się do Wójta Gminy Miasteczko Krajeńskie w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wyniku przetargu pisemnego
Uwagi: Odwołanie od przetargu wnosi się do Wójta Gminy Miasteczko Krajeńskie w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wyniku przetargu pisemnego.
Dokumenty
• Egzemplarz mapy ewidencyjnej lub sytuacyjnej,
• Zarzadzenie Wójta Gminy Miasteczko Krajeńskie o powołaniu Komisji Przetargowej
• Wniosek osoby fizycznej o nabycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej
• Dokumenty na poparcie prawa do bezprzetargowego nabycia nieruchomości
• Zarzadzenie Wójta Gminy Miasteczko Krajeńskie o przeznaczeniu nieruchomości do sprzedaży w trybie pisemnego przetargu nieograniczonego lub w trybie bezprzetargowym
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.