Wykonanie, dostarczenie i montaż w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach 13 tablic informacyjnych, realizowanego w ramach projektu pn. "Tablice informacji turystycznej w Gminie Miasteczko Kraj. jako produkt podnoszący atrakcyjność turystyczną gmimy"
Zamawiający: Gmina Miasteczko Krajeńskie
Tytuł przetargu: Wykonanie, dostarczenie i montaż w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach 13 tablic informacyjnych, realizowanego w ramach projektu pn. "Tablice informacji turystycznej w Gminie Miasteczko Krajeńskie jako produkt podnoszący atrakcyjność turystyczną gminy"
CPV: 30.19.21.70-3, 30.19.50.00-2
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro
Warunki: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca winien wykazać minimum jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN. (Wykaz dostaw - zał.nr.6) 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 6.4. 6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Termin realizacji: do 31.01.2012 r.
Osoba odpowiedzialna: Mirosława Góra, tel. 67/287-31-96 wewn. 36 lub Anna Chuchla tel. 67/287-31-96 wewn. 35
Miejsce składania ofert: Sekretariat (pokój nr 4) Urzędu Gminy Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie
Oferty można składać do: 2011-11-04 godz: 10:00
Otwarcie ofert: 2011-11-04 godz: 10:15
Miejsce otwarcia ofert: pokój nr 1 Urzędu Gminy Miasteczko Krajeńskie, ul. Dabrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie
Kryteria wyboru: cena - 80%, funkcjonalność - 10%, termin wykonania zamówienia - 10%
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.