7222
stanowisko ds. gospodarki gruntami, rolnictwa
Art. 5, ust. 1, pkt. 1 lub ust. 4 oraz art. 18, ust. 1 ustawy z dnia 10 maja 1990 roku w sprawie przepisów wprowadzających ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 32, poz. 191).
Nie pobiera się.
Uzależniony od wydania prawomocnej decyzji Wojewody Wielkopolskiego
stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami - Katarzyna Borowska, pokój nr 2, tel. 067/287-31-96 wewn. 30
Przysługuje od decyzji Wojewody Wielkopolskiego do Krajowej Komisji Uwłaszczeniowej za pośrednictwem Wojewody Wielkopolskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Całość dokumentacji wraz z wnioskiem Wójta Gminy Miasteczko Krajeńskie przesyła się po akceptacji Starostwa Powiatowego w Pile do Wojewody Wielkopolskiego, celem wydania prawomocnej decyzji o przekazaniu nieruchomości na rzecz Gminy Miasteczko Krajeńskie.
Na podstawie prawomocnej decyzji Wojewody Wielkopolskiego dokonuje się zmiany wpisu w księdze wieczystej (w miejsce Skarbu Państwa, jako właściciela, wpisuje się Gmina Miasteczko Krajeńskie).
Prawomocne decyzje wpisuje się do rejestru ewidencji gruntów miejskich.
• Dokumentacja geodezyjna dot. przejęcia nieruchomości z mocy prawa lub na wniosek (opisy i mapy)
• Odpisy z ksiąg wieczystych z Sądu Rejonowego - Wydział Ksiąg Wieczystych
• Karty inwentaryzacyjne
• Spis inwentaryzacyjny
• Wniosek Wójta Gminy Miasteczko Krajeńskie do Wojewody Wielkopolskiego