Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia 20-12-2019 Termin składania ofert 07-01-2020 Numer ogłoszenia 1224185 Status ogłoszenia Aktualne Miejsce i sposób składania ofert Oferty należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, pocztą lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Oferty należy składać do dnia 07.01.2020 r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie ul. Dąbrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia Anna Chuchla Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia 67 28 73 196 wew. 28 Skrócony opis przedmiotu zamówienia Wymagany zakres zadań i obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym został opisany w pkt. 4 ppkt. 2 Zapytania ofertowego. Kategoria ogłoszenia Usługi Podkategoria ogłoszenia Usługi inne Miejsce realizacji zamówienia Województwo: wielkopolskie Powiat: Wszystkie Miejscowość: teren Gminy Miasteczko Krajeńskie, teren Gminy Szamocin Opis przedmiotu zamówienia Cel zamówienia Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży: Przedmiot zamówienia Wymagany zakres zadań i obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym został opisany w pkt. 4 ppkt. 2 Zapytania ofertowego. Kod CPV 71520000-9 Nazwa kodu CPV Usługi nadzoru budowlanego Harmonogram realizacji zamówienia Harmonogram realizacji zamówienia Załączniki Pytania i wyjaśnienia Brak pytań i wyjaśnień Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności brak Wiedza i doświadczenie Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: Potencjał techniczny brak Osoby zdolne do wykonania zamówienia Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: Sytuacja ekonomiczna i finansowa brak Dodatkowe warunki brak Warunki zmiany umowy Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy • Formularz ofertowy Ocena oferty Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 100 % - najniższa cena brutto Wykluczenia Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: Zamawiający - Beneficjent Nazwa GMINA MIASTECZKO KRAJEŃSKIE Adres Dąbrowskiego 16 89-350 Miasteczko Krajeńskie wielkopolskie , pilski Numer telefonu 672873419 Fax 672873197 NIP 7642461433 Tytuł projektu Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminach Miasteczko Krajeńskie oraz Szamocin Numer projektu RPWP.03.01.01-30-0054/17-00
Szczegółowy opis zadania znajduje się w biuletynie zamówień publicznych w ogłoszeniu o zamówieniu nr 615369-N-2019 z dnia 2019-10-28 oraz na stronie Zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/?a=6418 .
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- konstrukcyjno – budowlanej
Szczegółowy opis zadania znajduje się w biuletynie zamówień publicznych w ogłoszeniu o zamówieniu nr 615369-N-2019 z dnia 2019-10-28 oraz na stronie Zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/?a=6418 .
Planowany termin realizacji robót: do 22 maja 2020 roku.
Uwaga: W przypadku wydłużenia terminu realizacji robót, funkcję inspektora nadzoru należy pełnić do dnia bezusterkowego odbioru robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy.
- jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna), która posiada doświadczenie przy nadzorze montażu co najmniej jednej instalacji fotowoltaicznej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia lub innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
- jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (branża budowlana), która posiada doświadczenie przy nadzorze co najmniej jednego budowanego/rozbudowywanego/przebudowywanego obiektu budowlanego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia lub innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
- jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna), która posiada doświadczenie przy nadzorze montażu co najmniej jednej instalacji fotowoltaicznej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia lub innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
- jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (branża budowlana), która posiada doświadczenie przy nadzorze co najmniej jednego budowanego/rozbudowywanego/przebudowywanego obiektu budowlanego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia lub innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
• oświadczenie o uprawnieniach
• wykaz osób
• oświadczenie o posiadanym doświadczeniu – isnpektor nadzoru robót elektrycznych
• oświadczenie o posiadanym doświadczeniu – isnpektor nadzoru robót budowlanych
• Oświadczenie RODO
a) będzie złożona w niewłaściwej. formie;
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego
c) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;