Symbol:
3138

Wydział:
Finansowo-Księgowy

Podstawa prawna:
Podstawa prawna: art. 48 § 1 i 2a oraz art. 67 § 1 i 1 a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa ( Dz. U. Nr 8 poz. 60 z 1997 r. z późniejszymi zmianami).

Opłaty:
Nie pobiera się


Termin odpowiedzi:
W ciągu miesiąca, a sprawy skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy

Jednostka odpowiadająca:
stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat - Adrianna Majer, Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 14 (parter), tel. 67/2873196 wew. 37

Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.



Uwagi:
1.W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).
2.W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu Gminy Miasteczko Krajeńskie.


Dokumenty
  • Wiosek o odroczenie terminu płatności podatku/opłat

  • Wniosek o umorzenie zaległości podatkowej/opłaty

  • Wniosek o rozłożeniu na raty podatku, zaległości podatkowej, opłaty

  • Wniosek zależy od ulgi z jakiej chce podatnik skorzystać.

  • 4.Załączniki: - Oświadczenie przedsiębiorcy - w przypadku, gdy wnioskujący prowadzi działalność gospodarczą jest przedsiębiorcą w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178)

  • - zaświadczenie o dochodach obojga małżonków i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym - odcinki emerytur lub rent - kopie - zaświadczenie o zarejestrowaniu wnioskodawcy jako bezrobotnego lub kopia dowodu pobieranego zasiłku - potwie