Miasteczko Krajeńskie, dnia 09 sierpnia 2024 r.
Org.2210.1.2024 OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO PRACY Burmistrz Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie ogłasza nabór na stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie ds. księgowości budżetowej I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy w Miasteczku Krajeńskim, ul. Henryka Dąbrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie II. Określenie stanowiska: ds. księgowości budżetowej, 1 etat III. Wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Wymagania kwalifikacyjne: 1) jest obywatelem polskim; 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych; 3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 5) posiada wykształcenie co najmniej średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne, 6) posiada co najmniej 1-3 letnią praktykę w księgowości; 7) Znajomość przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności: a) struktur i funkcjonowania administracji samorządowej; b) ustawy o samorządzie gminnym; c) ustawy o rachunkowości; d) ustawy o finansach publicznych; e) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; f) ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; g) znajomość przepisów VAT w sferze jednostek samorządu terytorialnego; 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości w jednostce budżetowej i znajomość obsługi programu BESTIA, FKJ, Internet – Banking; 2) prowadzenie obsługi finansowej dochodów i wydatków budżetowych w zespole, 3) znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej 4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie aplikacji biurowych pakietu MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej i Internetu. 5) wysoka kultura osobista, 6) bardzo dobra organizacja pracy własnej, 7) odporność na stres, 8) dyskrecja, 9) sumienność, staranność, skrupulatność, odpowiedzialność, 10) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Prowadzenie obsługi finansowej jednostek organizacyjnych: Szkoła Podstawowa, Publiczne Przedszkole, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej i Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej; a) obsługa kont dochodów i wydatków budżetowych; b) obsługa kont Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; c) obsługa kont związanych z programami unijnymi. 2) Prowadzenie obsługi księgowo-rachunkowej jednostek obsługiwanych: - bieżąca rejestracja operacji finansowych. 3) Prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych. 4) Prowadzenie sprawozdawczości jednostek obsługiwanych. 5) Sporządzenie list płac, obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń jednostek obsługiwanych. 6) prowadzenie dokumentacji płacowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami jednostek obsługiwanych, 7) Sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych IV. Informacja o warunkach pracy: 1) stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Miasta i Gminy 2) narzędzi pracy: komputer i sprzęt biurowy, 3) na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo – szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej, 4) czas pracy - pełen wymiar, 40 – godzin tygodniowo. V. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) wypełniony kwestionariusz osobowy – do pobrania 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy; w przypadku kandydatów zatrudnianych w momencie aplikowania – kserokopia aktualnej umowy o pracę lub zaświadczenia o zatrudnieniu, poświadczone za zgodność z oryginałem 5) oświadczenie kandydata, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 6) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku do księgowości budżetowej, 8) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie na przetwarzanie danych osobowych – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie - do pobrania 9) klauzula informacyjna wobec kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie - do pobrania VI. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: W miesiącu lipcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. VIII. Inne informacje: Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gminy Miasteczko Krajeńskie http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Dokumenty odrzucone można będzie odebrać osobiście w sekretariacie Urzędzie Miasta Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z dnia 04.05.2016 r.) Miasteczko Krajeńskie 09 sierpnia 2024 r. Burmistrz Miasta i Gminy (-) Krzysztof Jacek Oświecimski
w zakresie księgowości budżetowej;
w Miasteczku Krajeńskim, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
i Gminy Miasteczko Krajeńskie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6% .
i Gminy lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie ” w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
i Gminy w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.