Miasteczko Krajeńskie, dnia 12 września 2024 r.

Org.2210.1.2024

                              OGŁOSZENIE  O NABORZE NA STANOWISKO PRACY

Burmistrz Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie ogłasza nabór na stanowisko pracy

w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie  ds. księgowości budżetowej

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy w Miasteczku Krajeńskim, ul. Henryka Dąbrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie

II. Określenie stanowiska: ds. księgowości budżetowej, 1 etat

III. Wymagania związane ze stanowiskiem:

1. Wymagania kwalifikacyjne:

1) jest obywatelem polskim;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;

5) posiada wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne,

6) posiada co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego;

7) Znajomość przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:

a) struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;

b) ustawy o samorządzie gminnym;

c) ustawy o rachunkowości;

d) ustawy o finansach publicznych;

e) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;

f) ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;

g) znajomość przepisów VAT w sferze jednostek samorządu terytorialnego;

2. Wymagania dodatkowe:

1) preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości w jednostce budżetowej i znajomość obsługi programu BESTIA, FKJ, Internet – Banking;

2) prowadzenie obsługi finansowej dochodów i wydatków budżetowych w zespole,

3) znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej;

4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie aplikacji biurowych pakietu MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej i Internetu.

5) wysoka kultura osobista,

6) bardzo dobra organizacja pracy własnej,

7) odporność na stres,

8) dyskrecja,

9) sumienność, staranność, skrupulatność, odpowiedzialność,

10) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Prowadzenie obsługi finansowej jednostek organizacyjnych: Szkoła Podstawowa, Publiczne Przedszkole, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej i Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej;

a) obsługa kont dochodów i wydatków budżetowych;

b) obsługa kont Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

c) obsługa kont związanych z programami unijnymi.

2) Prowadzenie obsługi księgowo-rachunkowej jednostek obsługiwanych:

- bieżąca rejestracja operacji finansowych.

3) Prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych.

4) Prowadzenie sprawozdawczości jednostek obsługiwanych.

5) Sporządzenie list płac, obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń jednostek obsługiwanych.

6) prowadzenie dokumentacji płacowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami jednostek obsługiwanych,

7) Sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

IV. Informacja o warunkach pracy:

1) stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku Urzędu Miasta i Gminy w Miasteczku Krajeńskim, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,

2) narzędzi pracy: komputer i sprzęt biurowy,

3) na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo – szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,

4) czas pracy - pełen wymiar, 40 – godzin tygodniowo.

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) wypełniony kwestionariusz osobowy do pobrania

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy; w przypadku kandydatów zatrudnianych w momencie aplikowania – kserokopia aktualnej umowy o pracę lub zaświadczenia o zatrudnieniu, poświadczone za zgodność z oryginałem

5) oświadczenie kandydata, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

6) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku do księgowości budżetowej,

8) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie na przetwarzanie danych osobowych – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie - do pobrania

9) klauzula informacyjna wobec kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie - do pobrania

VI. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6% .

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie ” w terminie do dnia 25 września 2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Inne informacje:

Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gminy Miasteczko Krajeńskie http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.

Dokumenty odrzucone można będzie odebrać osobiście w sekretariacie Urzędzie Miasta i Gminy w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z dnia 04.05.2016 r.)

Miasteczko Krajeńskie, dnia 12 września 2024 r.