EL/11- Zaświadczenie o zameldowaniu / wymeldowaniu
ZAŚWIADCZENIE O ZAMELDOWANU / WYMELDOWANIU
Podstawa prawna:
- ustawa z 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 388)
- ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2014 r. poz. 1628 ze zm.)
- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 187, poz. 1330).
Wymagane dokumenty:
Wniosek osoby o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu lub wymeldowaniu zawierający:
- imię, nazwisko, adres i podpis wnioskodawcy,
- dowód osobisty do wglądu,
- dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.
Opłaty:
- 17,00 zł - opłata skarbowa
Opłaty skarbowej można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Miasteczko Krajeńskie – Nadnotecki Bank Spółdzielczy w Białośliwiu
Nr 51 8937 0007 0000 0404 2000 0009 lub bezpośrednio w kasie Urzędu Gminy, do godz. 12.00
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, parter, pokój nr 01
Godziny pracy:
poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek - piątek 7.30 – 15.30
Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Obsługi Klienta, parter pokój nr 01.
Kontakt:
tel. (67) 2873 197 w. 27 , e-mail: sekretariat@miasteczkokrajenskie.pl
Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Katarzyna Ligenza |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Katarzyna Ligenza |
Data wprowadzenia: | 2015-03-27 14:41:25 |
Opublikował: | Katarzyna Ligenza |
Data publikacji: | 2015-03-27 14:41:59 |
Ostatnia zmiana: | 2023-01-18 08:46:30 |
Ilość wyświetleń: | 788 |