Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
20-12-2019
Termin składania ofert
07-01-2020
Numer ogłoszenia
1224185
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, pocztą lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Oferty należy składać do dnia 07.01.2020 r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie ul. Dąbrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Chuchla
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
67 28 73 196 wew. 28
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Wymagany zakres zadań i obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym został opisany w pkt. 4 ppkt. 2 Zapytania ofertowego.
Szczegółowy opis zadania znajduje się w biuletynie zamówień publicznych w ogłoszeniu o zamówieniu nr 615369-N-2019 z dnia 2019-10-28 oraz na stronie Zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/?a=6418 .
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: wielkopolskie Powiat: Wszystkie Miejscowość: teren Gminy Miasteczko Krajeńskie, teren Gminy Szamocin
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży:
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- konstrukcyjno – budowlanej
Przedmiot zamówienia
Wymagany zakres zadań i obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym został opisany w pkt. 4 ppkt. 2 Zapytania ofertowego.
Szczegółowy opis zadania znajduje się w biuletynie zamówień publicznych w ogłoszeniu o zamówieniu nr 615369-N-2019 z dnia 2019-10-28 oraz na stronie Zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/?a=6418 .
Kod CPV
71520000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi nadzoru budowlanego
Harmonogram realizacji zamówienia
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji robót: do 22 maja 2020 roku.
Uwaga: W przypadku wydłużenia terminu realizacji robót, funkcję inspektora nadzoru należy pełnić do dnia bezusterkowego odbioru robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
brak
Wiedza i doświadczenie
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna), która posiada doświadczenie przy nadzorze montażu co najmniej jednej instalacji fotowoltaicznej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia lub innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
- jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (branża budowlana), która posiada doświadczenie przy nadzorze co najmniej jednego budowanego/rozbudowywanego/przebudowywanego obiektu budowlanego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia lub innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
Potencjał techniczny
brak
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna), która posiada doświadczenie przy nadzorze montażu co najmniej jednej instalacji fotowoltaicznej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia lub innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
- jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (branża budowlana), która posiada doświadczenie przy nadzorze co najmniej jednego budowanego/rozbudowywanego/przebudowywanego obiektu budowlanego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia lub innych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
brak
Dodatkowe warunki
brak
Warunki zmiany umowy
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• Formularz ofertowy
• oświadczenie o uprawnieniach
• wykaz osób
• oświadczenie o posiadanym doświadczeniu – isnpektor nadzoru robót elektrycznych
• oświadczenie o posiadanym doświadczeniu – isnpektor nadzoru robót budowlanych
• Oświadczenie RODO
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 100 % - najniższa cena brutto
Wykluczenia
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej. formie;
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego
c) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
GMINA MIASTECZKO KRAJEŃSKIE
Adres
Dąbrowskiego 16
89-350 Miasteczko Krajeńskie
wielkopolskie , pilski
Numer telefonu
672873419
Fax
672873197
NIP
7642461433
Tytuł projektu
Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminach Miasteczko Krajeńskie oraz Szamocin
Numer projektu
RPWP.03.01.01-30-0054/17-00