Miasteczko Krajeńskie, dnia 11 sierpnia 2023  r.

Org.2210.5.2023

 

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Burmistrz Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie

ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie

ds. księgowości budżetowej

 

1.     Wymagania kwalifikacyjne:

1)     jest obywatelem polskim;

2)     ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

3)     nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4)     cieszy się nieposzlakowaną opinią;

5)     posiada wykształcenie co najmniej średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne,

6)     posiada co najmniej 3 miesięczny staż pracy w JST;

7)     Znajomość przepisów prawa  w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:

a) struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;

b) ustawy o samorządzie gminnym;

c) ustawy o rachunkowości;

d) ustawy o finansach publicznych;

e) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;

f) ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;

g) znajomość przepisów VAT w sferze jednostek samorządu terytorialnego;

   2. Wymagania dodatkowe:

1)     preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości w jednostce budżetowej i znajomość obsługi programu BESTIA, FKJ, Internet – Banking; Faktura +,

2)     prowadzenie obsługi finansowej dochodów i wydatków budżetowych w zespole,

3)     znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej
w zakresie księgowości budżetowej;

4)     bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie aplikacji biurowych pakietu MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej i Internetu.

5)     wysoka kultura osobista,

6)     bardzo dobra organizacja pracy własnej,

7)     odporność na stres,

8)     dyskrecja,

9)     sumienność, staranność, skrupulatność, odpowiedzialność,

10) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

 

3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)     Prowadzenie obsługi finansowej jednostek organizacyjnych: Szkoła Podstawowa, Publiczne Przedszkole, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej i instytucji kultury;

a) obsługa kont dochodów i wydatków budżetowych

b) obsługa kont Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

c) obsługa kont związanych z programami unijnymi.

 

2)     Prowadzenie obsługi księgowo-rachunkowej jednostek obsługiwanych:

 - bieżąca rejestracja operacji finansowych.

3) Prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych.

4) Prowadzenie sprawozdawczości jednostek obsługiwanych.

 

4.  Informacja o warunkach pracy:

1)     stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Miasta i Gminy w Miasteczku Krajeńskim, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,

2)     narzędzi pracy: komputer i sprzęt biurowy,

3)     na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo – szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,

4)     czas pracy -  pełen wymiar, 40 – godzin tygodniowo.

5.   Wymagane dokumenty:

1)     życiorys (CV),

2)     list motywacyjny,

3)     oryginał kwestionariusza osobowego

4)     kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy;    w przypadku kandydatów zatrudnianych w momencie aplikowania – kserokopia   aktualnej umowy o pracę lub zaświadczenia o zatrudnieniu,

5)     oświadczenie kandydata, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

6)     oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

7)     oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku do księgowości budżetowej,

8)     zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta i  Gminy Miasteczko Krajeńskie na przetwarzanie danych osobowych – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie,

9)     klauzula informacyjna wobec kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie

 

6. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu lipcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta
i Gminy Miasteczko Krajeńskie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6% .

 

 

 

7. Przebieg  postępowania w sprawie naboru:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta
i Gminy lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie ” w terminie do dnia 24 sierpnia 2023 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

8. Inne informacje:

Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gminy Miasteczko Krajeńskie http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

 

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.

 

Dokumenty odrzucone można będzie odebrać osobiście w sekretariacie Urzędzie Miasta
i Gminy w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z dnia 04.05.2016 r.)

 

 

 

Miasteczko Krajeńskie 11 sierpnia  2023 r.

 

Burmistrz Miasta i Gminy

(-) Krzysztof Jacek Oświecimski