Miasteczko Krajeńskie, dnia 09 sierpnia 2024 r.
Org.2210.1.2024
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO PRACY
Burmistrz Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie
ogłasza nabór na stanowisko pracy
w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie
ds. księgowości budżetowej
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy w Miasteczku Krajeńskim, ul. Henryka Dąbrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie
II. Określenie stanowiska: ds. księgowości budżetowej, 1 etat
III. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Wymagania kwalifikacyjne:
1) jest obywatelem polskim;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
5) posiada wykształcenie co najmniej średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne,
6) posiada co najmniej 1-3 letnią praktykę w księgowości;
7) Znajomość przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:
a) struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
b) ustawy o samorządzie gminnym;
c) ustawy o rachunkowości;
d) ustawy o finansach publicznych;
e) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
f) ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;
g) znajomość przepisów VAT w sferze jednostek samorządu terytorialnego;
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości w jednostce budżetowej i znajomość obsługi programu BESTIA, FKJ, Internet – Banking;
2) prowadzenie obsługi finansowej dochodów i wydatków budżetowych w zespole,
3) znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej
w zakresie księgowości budżetowej;
4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie aplikacji biurowych pakietu MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej i Internetu.
5) wysoka kultura osobista,
6) bardzo dobra organizacja pracy własnej,
7) odporność na stres,
8) dyskrecja,
9) sumienność, staranność, skrupulatność, odpowiedzialność,
10) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie obsługi finansowej jednostek organizacyjnych: Szkoła Podstawowa, Publiczne Przedszkole, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej i Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej;
a) obsługa kont dochodów i wydatków budżetowych;
b) obsługa kont Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
c) obsługa kont związanych z programami unijnymi.
2) Prowadzenie obsługi księgowo-rachunkowej jednostek obsługiwanych:
- bieżąca rejestracja operacji finansowych.
3) Prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych.
4) Prowadzenie sprawozdawczości jednostek obsługiwanych.
5) Sporządzenie list płac, obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń jednostek obsługiwanych.
6) prowadzenie dokumentacji płacowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami jednostek obsługiwanych,
7) Sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
IV. Informacja o warunkach pracy:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku Urzędu Miasta i Gminy
w Miasteczku Krajeńskim, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
2) narzędzi pracy: komputer i sprzęt biurowy,
3) na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo – szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,
4) czas pracy - pełen wymiar, 40 – godzin tygodniowo.
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) wypełniony kwestionariusz osobowy – do pobrania
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy; w przypadku kandydatów zatrudnianych w momencie aplikowania – kserokopia aktualnej umowy o pracę lub zaświadczenia o zatrudnieniu, poświadczone za zgodność z oryginałem
5) oświadczenie kandydata, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku do księgowości budżetowej,
8) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie na przetwarzanie danych osobowych – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie - do pobrania
9) klauzula informacyjna wobec kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie - do pobrania
VI. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu lipcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta
i Gminy Miasteczko Krajeńskie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6% .
VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta
i Gminy lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy Miasteczko Krajeńskie ” w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gminy Miasteczko Krajeńskie http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Dokumenty odrzucone można będzie odebrać osobiście w sekretariacie Urzędzie Miasta
i Gminy w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z dnia 04.05.2016 r.)
Miasteczko Krajeńskie 09 sierpnia 2024 r.
Burmistrz Miasta i Gminy
(-) Krzysztof Jacek Oświecimski