Miasteczko Krajeńskie, dnia 2 grudnia  2024 r.

OGŁOSZENIE

BURMISTRZ MIASTA I GMINY MIASTECZKO KRAJEŃSKIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

 

 KONSERWATOR I OPERATOR URZĄDZEŃ OCZYSZCZALNI

I.                   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)                  nadzór nad elementami gospodarki ściekowej,

2)                  kontrola prawidłowej pracy urządzeń technologicznych i ich części,

3)                  kontrola prawidłowości sygnalizacji i sterowania,

4)                  kontrola stanu komór i zbiorników,

5)                  obsługa ruchowa obiektów i urządzeń,

6)                  utrzymanie porządku i czystości obiektów oraz terenu oczyszczalni,

7)                  utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie oczyszczalni oraz wokół niej,

8)                  przestrzeganie terminów przeglądów, konserwacji urządzeń technologicznych i i wykonanie drobnych napraw,

9)                  prowadzenie dziennika pracy oczyszczalni oraz sporządzanie raportów dziennych z pracy,

10)                 prowadzenie kart drogowych samochodu ciężarowego, ewidencji paliwa i płynów do agregatów,

11)                 prowadzenie ewidencji wszelkich materiałów i środków używanych na oczyszczalni,

12)                  usuwanie awarii, w miarę możliwości;

 

II.                Wymagania kwalifikacyjne:

 

 

1)      jest obywatelem polskim;

2)      ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

3)      niekaralność za przestępstwa umyślne;

4)      cieszy się nieposzlakowaną opinią;

5)      posiada wykształcenie zawodowe lub średnie;

6)      posiada co najmniej 3 letni staż pracy, mile widziane doświadczenie  zawodowe na podobnym stanowisku;

7)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,;

8)      predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku, punktualność, dokładność, dyspozycyjność;

9)      prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1)      Podanie o pracę –  list motywacyjny;

2)      Życiorys (CV).

Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 16 grudnia 2024 roku

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta
i Gminy lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko
konserwator i operator urządzeń oczyszczalni ” w terminie do dnia 16 grudnia 2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.